Rozpoznawalność w sieci

smartphone-593346__340Jak być rozpoznawalnym w sieci? To pytanie stawiają sobie od lat głównie sklepy internetowe oraz firmy, które czerpią swoje przychody z internetu.    Jest kilka czynników, które mogą spowodować, że popularność Twojej strony wzrośnie a Twoja marka będzie bardziej rozpoznawalna.  Jak być rozpoznawalnym w sieci?  Oto niektóre z nich:  – dodawanie ciekawych artykułów, gdzie? Dobrym przykładem jest Artelis, gdzie pisząc coś ciekawego i z sensem ludzie są zainteresowani naszą osobą i z chęcią sami linkują artykuł bądź umieszczają go na swoich stronach wraz z linkiem do oryginału.  – udzielanie się na forach tematycznych – znajdziesz tam wielu pasjonatów, którzy są bezcenni – to oni głównie są Twoimi klientami, to oni powiedzą Ci czego brakuje Twojej stronie lub nie ma w ofercie Twojej firmy. Pisząc posty i będąc aktywny dasz użytkownikowi pewność, że jest ważny dla niego i cenisz opinie, nawet krytyczną ze strony innych osób  – załóż blog firmowy – ostatnio stało się to, że tak powiem „trendy”, kontakt bezpośredni z klientami na blogu to rzecz bezcenna. Mogą tu wskazać Ci właściwe rozwiązania, coś zasugerować oraz ponarzekać – przecież nikt nie jest idealny prawda?;)  – pozycjonowanie – jednak tu należy uważać przy wyborze firmy. Sam możesz także dodać stronę firmy do katalogów branżowych, napisać kilka ciekawych artykułów z linkami i zamieścić je na stronach typu presell page – to nie takie trudne a zobaczysz dosyć szybko efekty.  Do jakich katalogów warto dodać stronę? Będą to z pewnością: ODP – Open Directory Project Yahoo Directory Katalog Gwiazdor Katalog Linksor  To tylko niektóre katalogi z tysięcy czy milionów w internecie, dla większości jednak nie warto tracić czasu.  – mailing – często nieskuteczny, jeśli chcemy go kupić to starajmy chociaż trafić do odpowiednich odbiorców. Bo po co bielizna damska mężczyźnie w wieku 60lat? No chyba, że o czymś nie wiem…;)  – linki sponsorowane w Google – dobrze przygotowana kampania ma wielką moc. Potrafi dotrzeć dokładnie do tych osób, które był zainteresowane Twoją ofertą. Nie trzeba chyba mówić nikomu ile ludzi korzysta z tej wyszukiwarki.  – nie wprowadzaj w błąd użytkowników pozycjonując na słowa kluczowe nie związa z tematyką strony. I tak większość z nich wyjdzie po kilku sekundach, więc jest to tylko pusty ruch, który nic Ci nie da.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *